Radní města Rudolf Vejskrab se představuje

05.07.2015 14:36

Rudolf Vejskrab, radní za ČSSD, 62 let
Narodil jsem se v Českém Krumlově, jsem ženatý a mám 2 děti. V roce 1991 jsem si založil vlastní firmu zabývající se autobusovou dopravou RAMVEJ BUS s.r.o. Mezi mé záliby patří doprava, hudba a sport. Jako aktivní hráč fotbalového klubu Slavoj Český Krumlov jsem prožil největší slávu krumlovské kopané, jíž byl postup z A třídy do II. národní ligy. Ve funkci radního naváži na svoji předchozí aktivitu zejména v oblastech dopravy a sportu. Prioritně je podle mě třeba co nejdříve  vyřešit autobusové nádraží, zimní stadion, parkování na sídlištích a území bývalých kasáren ve Vyšném. Českokrumlovští občané se na mě mohou obrátit nejlépe telefonicky, číslo mého mobilního telefonu je 602 347 530.

Zdroj: VEJSKRAB, Rudolf. Noviny města Český Krumlov. Rada města Český Krumlov se představuje [online]. město Český Krumlov, náměstí Svornosti 1, 381 01 Český Krumlov, 2015, 13(7/2015):  [cit. 2015-07-05]. Dostupné z: https://data.ckrumlov.cz/files/6300-noviny-mesta-cesky-krumlov-cervenec-2015.pdf9